15 Haziran 2012 Cuma

Ve...Sonunda...

Son haftalarda bir koşturmadır gitti.Kuzenimin düğünü,oğlumun mezuniyeti,SBS'si,annemin sağlık kontrolleri,bavul hazırlıkları,doğum günü telaşları...derken bloğumu ihmal etmek zorunda kaldım.Yorumlarınızı cevaplayamadım.Yeni post ekleyemedim.Ama artık buradayım...Sonunda yazlıktayım...
İki yıldır kapısını açamadığımız yazlık beni kaç gündür perişan etti.Herşey rutubet olmuş.Dolap,çekmece ne varsa yıka,sil,yerleştir uğraşıp durdum.Sözde gelmeden önce temizletmiştik sık gelince böyle olmuyordu aslında.İki yıldır gelemeyince haliyle zor oldu.Daha gelmeden önce gözüm korkmuştu aslında.hatta bir ara madem gidemiyoruz satalım en iyisi diye bile düşündük.Bugün işleri bitirdim,yemekten sonra terasta oturdum,mis gibi havaya ciğerlerime çektim,bahçenin yemyeşil görüntüsü seyrederken ne kadar huzur buldum...
Varsın yorucu olsun, doğrusu bu güzelliğe değdi.İstanbulda trafik gürültüsünün dışında beni en çok rahatsız eden ve yoran ambulans sirenlerini duymamak çok güzel.Bu sessizlikte huzurlu bir uyku uyuyup kuş cıvıltıları içinde bir sabaha uyanacağım kısmetse...
Yarın sabah da ilk iş olarak çok sevdiğim bahçemizin sabah görüntüsünü çekip paylaşacağım sizlerle.
şimdilik hoşçakalın,hepinize iyi geceler,renkli rüyalar diliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...