1 Mart 2012 Perşembe

Puzzle


Bitirdiğim puzzle'ımı sonunda çerçeveletip evimizin duvarına asabildiğim için çok mutluyum.
Oldum olası puzzle yapmayı çok severim.Geçen yıl kelebekleri konu alan bu resmi zevkle tamamlayıp duvarıma asmıştım.
Bu yıl da çok sevdiğim gelincik tarlasını konu alan bir puzzle aldım.Eve getirir getirmez büyük bir heyecanla paketi açıp yapmaya başladım.Çok parçalı ve büyük ebatlı olanları yaparken en büyük zorluk yer konusu oluyor.Resmi çok kısa sürede bitiremediğiniz için en uygun yer olan masanın üzerine yaydığınızda kaldırmanız gerektiğinde sorun olabiliyor.Ben bunun için en büyük boyundan mukavva alıyorum.Böylece resmi tamamlayana kadar bozmadan rahatça taşıyabiliyorum, hatta çerçeveletmek için de bu şekilde rahatça götürüyorum.Aslında bunun için satılan puzzle halısı gibi özel aparatlar da satılıyor ama doğrusu o kadar masrafa gerek duymuyorum.
Bu puzzle da yaşadığım bir sorunu da sizinle paylaşmak istiyorum.Resmin bir parçası kutuda eksikti.Bunun için internette bir site var.Oraya girip eksik parçanızın kooadinat sayısını verdiğiniz zaman size ücretsiz olarak postayla gönderiyorlar.Oldukça da kısa sürede geliyor.Kaybettiğiniz parçalar için de aynı şey geçerli.Bunun güzel bir hizmet olduğunu düşünüyorum.Yine de kutudan eksik parça çıkması hiç hoş birşey değil tabiki.

2 yorum:

  1. Elinize sağlık çok güzel olmuş..

    Daha büyük boyutlara geçme zamanınız gelmiş de geçiyor.. ;)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim.Ben de istiyorum aslında ama "bitirince nereye asacağım?" sorusuna cevap bulamıyorum

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...