10 Eylül 2012 Pazartesi

Kril Yağı

Kril yağını ilk kez Derya'nın Dünyası Programında duydum.Program konuğu olan diyetisten Selahattin Dönmez daha önce hiç duymadığım bu yağdan bahsetti.Hemen dikkatimi çekti;çünkü kolesterol düşüren,kalp hastalıklarından koruyan,sedefe karşı etkili...bunun gibi birçok yarara sahip bu mucizevi yağ tam bana göreymiş gibi duruyordu.
Hemen ulaşamadım ama nihayet ben de kullanabileceğim.En az üç ay kullanacağım.Bu sürenin sonunda memnun kalıp kalmadığımı sizlerle paylaşırım.
Siz bu süreyi beklemeden,eğer benzer şikayetleriniz varsa bir araştırma yapın bence.İlginizi çekeceğinden eminim.29 Mart 2012 tarihli Derya'nın Dünyası programından Selahattin Dönmez'in açıklamalarını izleyebilirsiniz(Ki kendisi açıklamalarına inandığım ve değer verdiğim bir uzmandır).
Mehmet Öz'ün ve Erkan Topuz'un da bu konuda açıklamalarını bulabilirsiniz.
Marka konusunda, piyasada birçok farklı marka var.Ben resimdekini buldum ama siz farklı markaları da araştırabilirsiniz.
Herkese sağlıklı günler diliyorum...

3 yorum:

  1. merak ettim şimdi...bakalım memnun kalacak mısın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakalım, ben de merak ediyorum.Yarın sabah başlayacağım inş.

      Sil
  2. Umarım istediğin sonuca ulaşırsın.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...