7 Mayıs 2013 Salı

Komşu Komşu


Dün gece geç saatlerde uyanıktım.Yatmadan önce face de ne var ne yok bakayım dedim ve üst kat komşumun doğum gününün bugün olduğunu fark ettim."Ne yapabilirim?","Zamanım neye yeter?","Pasta yetiştirebilir miyim?","Komşuları toplayabilir miyim, zamanları uygun mudur?" gibi sorularla uyudum.Daha doğrusu uyumaya çalıştım,doğru düzgün uyuyamadım.Böyle olunca sabah erken kalkamadım.Kahvaltımı yaparken "ne olursa olsun denemeliyim" dedim ve birkaç telefon görüşmesinden sonra denemeye karar verdim.

Karar verdiğim andan itibaren dört saat içinde pastayı yapıp süsledim.Bu arada komşularım da birbirlerine haber verdiler.

Şimdi sıra komşuma farkettirmeden pastanın mumlarını yakıp içeri girmekteydi ama ilk denemelerde rüzgar yüzünden başarılı olamayınca sitenin kafeteryasının mutfağına girmekte bulduk çareyi.

 Komşum pastayı görünce "şok" oldu...
 Hiç beklemiyordu, gerçekten "sürpriz" oldu.

Mumlar üflendi,pasta kesildi...

 Böylece komşularımla güzel bir gün daha geçirdik.Bir kez daha şükrettim.Allah nazarlardan korusun, komşularım birbirinden kıymetli benim için.Aslında komşu konusunda hep şanslı oldum.(Örneğin yaz geliyor ve yazlık komşularımla geçireceğim günleri iple çekiyorum...) 
Mutlu yıllar komşum...Sen çok güzel ve çok özel bir insansın...Seni tanıdığım için, seninle komşu olduğumuz için çok şanslı hissediyorum...Dilerim ailen ve sevdiklerinle nice sağlıklı ve mutlu yıllar geçirirsin...
Doğum günün kutlu olsun Asuman...

2 yorum:

  1. Sevgili arkadaşım,komşum,tertibim:Öncelikle pasta için ve bu programı arkadaşlarla tertiplediğin için ne kadar teşekkür etsem azdır derler ya ,işte öyle ...Gerçekten de çokçok teşekkür ediyorum..Kocaman bir sürpriz oldu..İyike komşumsun..çook öpüyorum yanaklarından. Sana da ailenle sağlık ve mutluluk diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, ne demek...Seni birazcık mutlu edebilmiş olmak amacıma ulaştığımı gösteriyor.Ne mutlu bize ki insanların "komşuluk ölüyor" dediği bir dönemde güzel komşuluk ilişkileri kurabildiğimiz bir yerde oturuyoruz.Komşuluğumuza da nice yıllar diliyorum...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...