27 Ocak 2012 Cuma

KENDİMCE FİKİRLER-1

Geçen hafta sonu mutfak pencerem için üç tane sümbül aldım.Eve gelir gelmez büyük bir hevesle camın içine yerleştirmek istedim ama o ana kadar düşünmediğim bir ayrıntı vardı.Sümbülleri ekebileceğim şık bir saksı almamıştım.Evdekiler de uymuyordu.Sadece bir altlık buldum.
                                                     (Dışarda kar yağıyor)
Ne yapsam diye düşünürken aklıma birçok fikir geldi.En çabuk yapabileceğimi seçmem gerekiyordu.Öyle yaptım.Malzemeler evdeki gereksiz dergiler ve kısa sürede evde dağ gibi biriken alışveriş poşetlerinin kağıt olanlarıydı.Sadece Beyaz tutkalım yoktu, onu da mahalledeki kırtasiyeden temin etmem zor olmadı.

  Önce kağıt poşetten kullanacağım miktarda bir parça kestim.
Sonra dergiden kestiğim küçük kağıt parçalarını mozaik gibi bunun üzerine yapıştırarak tamamen kapladım.
Yapıştırma işlemi bitince önce içini sonra dışını bir fırça yardımıyla tamamen tutkalla kapladım.
 Tutkal önce beyazdı.kurudukça şeffaflaştı.Böylece kullanıma hazır hale geldi.
  Evet, sonuç karşınızda. Beğendiniz mi?

 Doğrusu ben sonuçtan son derece memnunum.






2 yorum:

  1. çok güzel fikir.aklımda bulunsun her zaman lazım olabilir :D

    YanıtlaSil
  2. evde biraz değiştirerek aynılarını yaptım . şuan da satıyorum . günde 20 tane sipariş geliyor . teşekkürler .

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...