21 Ocak 2012 Cumartesi

Diz Battaniyesi

   Örgü konusunda internetten bol bol araştırma yapıyorum.Beğendiğim örnekleri seçtiğim renklerle hayalimde şekillendirdiğim gibi örmeye başlıyorum.Karşıma çıkan görüntüden hoşlanırsam örgüyü çabucak bitiriyorum.Bitince de kısmet kimeyse sahibine gidiyor.Bu battaniye de canım kardeşime gitti.İyi günlerde kullanmasını diliyorum.



Örnek çok kolay.Örtüyü yapmak istediğiniz büyükte zincir çekiyorsunuz.Zikzakların genişliğinin ne kadar olmasını istiyorsanız eksiltme ve arttırma yerlerine ona göre karar veriyorsunuz.Ben geniş olmasını istediğim için 15'li yaptım.
1.sıra: istediğiniz sayıda zincir çekin.
2.sıra:15tane 2'li trabzan yapın.1 zincir çekin.15. trabzanı yaparken battığınız yere tekrar batarak 1 trabzan yapın ve bundan başka 13 trabzan daha yapın.(toplam14 trabzan oldu) 15. trabzanda trabzanı tamamlamadan 1 zincir atlayarak 1 trabzan daha yaipın ve ikisini birlikte toplayın(böylece eksiltmiş olacaksınız).Bu şekilde sırayı tamamlayın.
Bundan sonraki sıralarda da aynı işlemi tekrar edeceksiniz.

2 yorum:

  1. Diğer battaniyeleri görmüştüm ama bu battaniyeyi ilk defa görüyorum..Bu da çookk güzel ellerine sağlık arkadaşım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim.Bu battaniye kız kardeşime gitti.güle güle kullansın...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...