24 Eylül 2012 Pazartesi

Yeni bloğum...


Bugüne kadar yaptığım her şeyi sizlerle burada paylaştım ve birçok bloger ile tanıştım,yazıştım... Sizlerden güzel yorumlar aldım.Sayfamı ziyaret ettiğiniz, yorum bıraktığınız, beni yüreklendirdiğiniz için sizlere çok teşekkür ediyorum. Birçok ilgi alanım var ama son zamanlarda kurabiye ve pasta biraz daha öncelik kazanmaya başladı hayatımda. Kurabiyeleri süslerken bütün düşüncelerden sıyrıldığımı,derdi kederi unuttuğumu, bedenen çok yorulsam da ruhen bana iyi geldiğini fark ettiğim için biraz daha öne çıktı bu uğraşım. Durum böyle olunca aynı sayfada yayınlamak yerine farklı bir adreste yayınlamayı düşündüm.Bundan böyle örgü,keçe,kitap...ile ilgili paylaşımlarım "Kendimce"de, kurabiye ve pasta ile ilgili paylaşımlarım ise "Masal" da olacak.Sizleri masal sayfalarıma da bekliyorum.Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...