14 Ocak 2013 Pazartesi

"Arın Bebeğin" Kurabiyeleri

Hoşgeldın Arın Bebek...

Hayat ne tuhaf...Bunu biliyoruz ama bazen çok yakından tanıklık ediyoruz...
Salı günü komşularımla birlikteyken deprem oldu;eve indiğimde telefon çaldı ve halamın eşinin vefat ettiği haberi aldım.
Deprem heyecanının üzerine bir de sevdiğim bir insanın kaybının üzüntüsünü yaşadım.
Aradan ancak birkaç saat geçmişti ki bu defa da başka bir haberle telaşlandım...
Arın bebeği hafta sonu bekliyorken anne sancılanmış hastaneye gidiyordu...
birkaç saat sonra da doğum haberi geldi...
Sabaha kadar uyumadan çalışıldı ve kurabiyeler yetişti...
Ertesi gün cenazeye gidildi...
Ölenler, doğanlar; üzüntüler, sevinçler hepsi bizim için hayatta...
Herşeyin hayırlısını diliyorum...




4 yorum:

  1. öncelikla başınız sağolsun mekanı cennet olsun eniştenizin..
    arın bebeğede uzun ve sağlıklı bir ömür diliyorum..
    dediğiniz gibi hayatta hersey bizim için Allah güzel hayırlı şeyler yaşamayı nasip etsin..

    YanıtlaSil
  2. Hayatta hersey bitim icin diyemrzsek dayanmasi zor.dünyanin kanunu.basiniz sagolsun.bebeginizede allah uzun ömür ve saglik versin.harika isler cikarmissiniz.sorabilirmiyim baskilari yapabilmek icin bi kolaylik söyleyebolirmidiniz bana?
    Sevgilerimle
    Hülya

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...