14 Mart 2012 Çarşamba

Tığ İşi Örgü Malzemelerim İçin Düzenleyici

 İkinci keçe çalışmamı da bitirdim.Bu anahtarlıktan zordu.Ama ne zamandır kafamda olan birşeydi.Yapıp bitirdiğim için mutluyum.
 Bu aralar çok fazla tığ işi yapıyorum.Malzemelarimi koyduğum bir kutum vardı gerçi ama daha kullanışlı ve şık birşey istiyordum
 Gördüğünüz gibi yün tığlarımı(dantel tığlarım için gerek duymuyorum çünkü artık gözlerim ince iple çalışmaya pek uygun değil) yerleştiebileceğim yerler ve çengel iğnelerim için bir bant yaptım.
Ayrıca yün iğnelerimikoymak için ayrı bir bölme yaptım.İğnelerin düşmemesi için üzerine kapak da yaptım.

Çanta şeklinde kapatmak için bant yaptım ve düğme diktim.Düğme yerine cırtlardan da dikilebilir ama iki kat olunca oldukça kalın oldu;dikmek mümkün olmayabilirdi.

3 yorum:

  1. Ne güzel olmuş, renkleri de çok şeker, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. merhaba:)hem çok kullanışlı hemde çok şık bi çalışma olmuş:) ellerinize sağlık:))

    YanıtlaSil
  3. Bayıldım çok güzel bir fikir..Hepside toplu olmuş ne güzel..ilginç fikirlere bayılıyorum.Ellerinize ve emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...