19 Şubat 2012 Pazar

Beyaz Şal

Şal örmek için aldığım beyaz yünler dolapta epeyce bekledikten sonra sıra onlara da geldi.Bu örneği önce internette görerek beğendim.Örmeye karar verip başlayacakken tam da o günlerde "Derya'nın Dünyası"nda da aynı örnek gösterilince zevkli bir örgü olacağını iyice anladım.Hemen örmeye başladım.
Şala resimde de görüldüğü gibi köşeden başlanıyor.Arttırılarak istenen büyüklüğe ulaşılıyor.

Ben üst kenarına resimde gördüğünüz gibi bir oya yaparak bitirdim.
Şalın kenarlarına da örneğe uygun olacak şekilde oya yaptım.Ama eğer istenirse farklı bir oya veya püskül de yapılabilir.Zevk sizin.
Bitirdiğim günden beri dolapta sahibini bekliyordu bu beyaz şal.Şimdi Sevgili Serap Hanıma gidecek.Umarım beğenir.Güle güle, iyi günlerde kullansın; kullandıkça da beni hatırlasın.Sevgilerimle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...