1 Şubat 2012 Çarşamba

KENDİMCE FİKİRLER-2

Oldum olası soğan soymayı ve doğramayı sevmem.Hele bir tek soğan için elimi kokutmayı hiç sevmem.Bunun için bulduğum yöntem son derece kullanışlı.Yıllardır,özellikle de çalışma hayatım boyunca bu pratik yöntemin çok yararını gördüm.
Elim erdiğinde 5-6 soğan birden soyarım.
 Artık çoğumuz soğanı elimizde doğramıyoruz zaten.Bunun için genellikle elektrikli rondoları kullanıyoruz.Ama ben keşfettiğim günden bu yana soğan doğramak için "Tupperware"in rondosunu tercih ediyorum.
Çünkü elektrikliler gibi ezip suyunu çıkarmıyor.Elde doğranmış gibi çok çok güzel oluyor.
Doğranmış soğanları yine Tupperware'in Antartika serisi dondurucu kaplarına boşaltıyorum.Birer yemeklik olacak şekilde bir kaşık yada spatula yardımıyla iz oluşturarak bölmelere ayırıyorum ve dondurucuya koyuyorum.Böylece yemek yapmak istediğimde hazırda her an doğranmış soğanım bulunuyor. Bana sadece dodurucudan çıkardığım soğan kabından bir parça koparıp tencereye koymak kalıyor.Ellerim de soğan kokmuyor.
Deneyin.Tavsiye ederim.

1 yorum:

  1. bu ürünü sizden gördüm ve almayı düşünüyorum. zaten rondoya ihtiyacım vardı, teşekkürler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...