23 Şubat 2012 Perşembe

Bebek Battaniyesi-2



Bir bebek battaniyesi daha....
  Bayılıyorum bebeklere.Öyle ki çevremde hiç bebek olmamasına rağmen bebek mağazalarının önünden geçerken vitrinine bakmadan geçemiyorum. hatta bazen kendimi mağazanın içinde buluyorum.
 Eğer indirim varsa "elbet hediye götüreceğim bir yer olur." deyip birşeyler satın aldığım da olmuyor değil...
 Bu battaniyeleri örerken de çok büyük zevk alıyorum.Benim battaniyelerim "Butik Battaniye" oluyor.hiçbiri diğerinin aynısı değil.
BU defaki battaniyemiz Sevgili Müge Hanım tatlı kızı Kayra'ya gidecek.İyi günlerde, güle güle kullanmalarını diliyorum.Kayra'ya sağlıklı uzun ömürler diliyorum.Sevgilerimle... 

5 yorum:

  1. ÇOK ŞEKER BİR BATTANİYE OLMUŞ.ELİNİZE SAĞLIK.

    YanıtlaSil
  2. Bantaniyenizi buyuk bir keyifle kullaniyorum cok kullanisli...:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi günlerde,sağlıkla kullanın inşallah.Patiği yapamadım malesef,kusura bakmayın...

      Sil
  3. Ellerinize sağlık kaç yumak gitti bu battaniyeye

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...