25 Şubat 2012 Cumartesi

Doğumgünü Pastası

 Kızımın doğum günü için hazırladım bu pastayıBu benim şeker hamuruyla ilk pasta çalışmam.Onun için beni bir hayli yorduğunu söyleyebilirim. Ama değdi doğrusu.
 Pastanın üzerindeki küçük kalp ona olan sevgimizi yansıtsın istedim.Kızımı düşündüğüm her zaman aklıma güzel, iç açıcı renkler ve çiçekler geliyor.Onun için de bolca çiçekle donattım.Alt zeminin üzerine yerleştirdiğim beyaz (ve şimdilik boş) olan kısma ise yarın kutlama mesajımızı yazacağım.
Bugün O evde yokken bitireceğim diye elim ayağıma dolandı.Yakalanmadan pastayı saklayayabilmek için fotoğraflarını aceleyle çekip bıraktım.

Yarın akşam sürprizimizi beğenecek mi bakalım?
"İyi ki doğdun Duygu'cuğum Seni çok seviyoruz.Mutlu ve sağlıklı bir ömür geçirmeni diliyoruz.Allah bahtını açık etsin yavrum,dualarımız seninle.Şunu iyi bilmelisin ki her ne olursa olsun biz seni her zaman çok sevdik ve her zaman da çok sevmeye devam edeceğiz."
MUTLU YILLAR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...