6 Şubat 2012 Pazartesi

"Cup Cake"lerim

Biz eskiden buna "Kağıt kurabiyesi"derdik.Şimdiki adı ise "cup cake" oldu.Hatta kullandığımız kağıt kalıpların adı da "Afiyet olsun"du.Çünkü kağıtların üzerinde "afiyet olsun" yazardı.Şimdi çocuklara söylediğimde gülüyorlar.(Bu arada bizim zamanımızda hikayeleri başladığına göre tehlike çanları da çalmaya başlıyor demektir.Muhabbeti bir an önce keseyim en iyisi.)
Cumartesi günü yaptım cup cakeleri.Size kekinin tarifini vermeyeceğim bugün.Çünkü normal kek tarifi kullandım.(Bu benim çok sık kullandığım, sevgili arkadaşım Ülkü'den aldığım bir tarif.Bunu sizlerle ilerleyen günlerde özel olarak yaparak paylaşacağım.)Bildiğim kadarıyla cup cakelerde hamurun fazla kabarmaması(üzeri rahat süslenebilsin diye) ve içinde boşluk oluşması(içine ganaj dolgu yapılabilsin diye) gerekiyor.Ama ben dolgu yapmayacağım ve şeker hamuruyla süslemeyeceğim için herhangi bir tarifi uyguladım.
Burada yeni deneğim ve size önereceğim şey üzerinde kullandığım krema.Bunu Derya'nın Dünyası'nda Semen Öner kullanmıştı.Amacım onu denemekti. Bir paket krem şantiyi 1 çay bardağı soğuk sütle hazırladıktan sonra içine yarım paket labne peyniri karıştırdım.Bence denemelisiniz.Krem şantiyi pek sevmem ama bu çok güzel oldu bence.
Afiyet olsun

2 yorum:

  1. super gorunuyorlar ellerine saglık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten tadıyla da süperler.Cumartesi günü senin için de yaparım inş.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...